Het is prettig als het contact met je verloskundige deskundig en aangenaam verloopt. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt over je verloskundige. Zit je met vragen? Met twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons, wij nemen graag de tijd om rustig met je te praten en samen tot een oplossing te komen.
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het Centraal Bureau Klachtenmanagement Zorg (CBKZ). De klachtenfunctionaris is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00-12.00 uur en van 13.00-16.30 uur) via 088-0245123. Je kunt ook een mail sturen naar CBKZ